Algemeen
Foto’s 61 - 80 van 94 |
-

Fijn bij Isabelle&Janpeter
-

Heerlijk en gezellig eten bij Lynn en Rob
-

Bij Jan Peter en Isabelle
-

Musée Anne de Beaujeu
-

On the road
1 reactie -

épicerie/bar/café
1 reactie -

Het centrum van de camping
-

Zingen met Jan
1 reactie -

De maan
2 reacties -

Het centrum van Larochemillay
-

Lunchen met Joyce en Hubert
-

Leuk caravannetje hè?!
1 reactie -

Het zicht vanuit mijn caravan
-

De caravan (nog even zonder fiets)
-

Zingen met Jan
-

Kleren drogen
-

Mijn kloosterkamer
-

De kloostertuin
-

De kloostertuin
-

Vanuit mijn kloostercel

- Jeffers: Zonder kleerscheuren thuis…
- Cynthia: Het was weer een genot om…
- Anetty Werther: Wat leuk weer Lilian om met…
- Dia: Lekker weer je eigen koffie.…
- Joke Wielaard: Goede thuisreis Lilian !…
Alle reacties »