Reacties
Reacties 51 - 77 van 77
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Gerda | Jeetje, wat vervelend . Gelukkig gaat het beter en… | 24 jan. '26 |
| Willemijn | Gelukkig gaat het weer wat beter met je | 23 jan. '26 |
| Lilian Huizinga | Ja, heel stuk door het park. En dan ook nog met dit… | 23 jan. '26 |
| Daphne Le Belle | Heerlijk dat fietsen. Ik was ooit in Valencia en was… | 23 jan. '26 |
| Hannah | Een goede indruk | 23 jan. '26 |
| Lilian Huizinga | Oh, @Jannet!!! Jaaaaaa, vreselijk moeilijk!!! | 23 jan. '26 |
| Jannet | Ooo gelukkig weer beter. Ik word hier ziek van de… | 23 jan. '26 |
| Dia | Nou ja, als gepensioneerde docent vsl je dubbel in… | 23 jan. '26 |
| Janny Haringcaspel | Een beetje saai kan ook heel prettig zijn. | 23 jan. '26 |
| Lilian Huizinga | Dank!!! | 23 jan. '26 |
| Karin | Beterschap! | 23 jan. '26 |
| Janny Haringcaspel | Heerlijk weer om je zo te volgen. Blijf maar lekker… | 23 jan. '26 |
| Layla | Zo herkenbaar dat een bepaalde stad als een thuishaven… | 20 jan. '26 |
| Willemijn | Wat leuk dat je weer een reisblogger bijhoudt en we… | 20 jan. '26 |
| Hannah | Dank voor dit eerste verhaal van je nieuwe avontuur.… | 20 jan. '26 |
| Daphne Le Belle | De lol spat van jouw verhaal af. Lekker hoor. En natuurlijk… | 20 jan. '26 |
| Jannet | O ik geniet weer van je verhalen. Best jaloers want… | 20 jan. '26 |
| Johan | O zalig, ze is weer op zwier. Heerlijk om je "avonturen"… | 20 jan. '26 |
| Astrid | Ooooh, dit klinkt zó herkenbaar!! Dat enorme gevoel… | 20 jan. '26 |
| Gé | Heerlijke verhalen Hul, lekker genieten dus! Ik wil… | 20 jan. '26 |
| Annette | Klinkt geweldig, best jaloers, geniet maar fijn | 20 jan. '26 |
| Karin | Goed getimed Lilian. Veel plezier! Erik en ik gaan… | 20 jan. '26 |
| Nineke Karsemeijer | Dit is de verrassing van de dag: jij in Valencia!… | 20 jan. '26 |
| Pedro | Jeetje, is het al weer zover…? ik dacht dat je pas… | 20 jan. '26 |
| Dia | Heerlijk om te lezen | 20 jan. '26 |
| Anouk C | Oooo ik wil ook!!! Zo leuk om te lezen over een stad… | 20 jan. '26 |
| Jeffers | Liefs terug! Geniet ervan, lekker bezig. Leer je ook… | 20 jan. '26 |

- Gerda: Helemaal deze laatste mail…
- Lammert Huizenga: Welkom thuis!.
- Willemijn en Aart: Fijn dat je weer heelhuids…
- Hannah: 💃 weer mooie tijd gehad…
- Anetty Werther: Welkom thuis Lili!!
Alle reacties »