Reacties

Reacties 51 - 77 van 77

Naam Reactie Datum
Gerda Jeetje, wat vervelend . Gelukkig gaat het beter en… 24 jan. '26
Willemijn Gelukkig gaat het weer wat beter met je 23 jan. '26
Lilian Huizinga Ja, heel stuk door het park. En dan ook nog met dit… 23 jan. '26
Daphne Le Belle Heerlijk dat fietsen. Ik was ooit in Valencia en was… 23 jan. '26
Hannah Een goede indruk 23 jan. '26
Lilian Huizinga Oh, @Jannet!!! Jaaaaaa, vreselijk moeilijk!!! 23 jan. '26
Jannet Ooo gelukkig weer beter. Ik word hier ziek van de… 23 jan. '26
Dia Nou ja, als gepensioneerde docent vsl je dubbel in… 23 jan. '26
Janny Haringcaspel Een beetje saai kan ook heel prettig zijn. 23 jan. '26
Lilian Huizinga Dank!!! 23 jan. '26
Karin Beterschap! 23 jan. '26
Janny Haringcaspel Heerlijk weer om je zo te volgen. Blijf maar lekker… 23 jan. '26
Layla Zo herkenbaar dat een bepaalde stad als een thuishaven… 20 jan. '26
Willemijn Wat leuk dat je weer een reisblogger bijhoudt en we… 20 jan. '26
Hannah Dank voor dit eerste verhaal van je nieuwe avontuur.… 20 jan. '26
Daphne Le Belle De lol spat van jouw verhaal af. Lekker hoor. En natuurlijk… 20 jan. '26
Jannet O ik geniet weer van je verhalen. Best jaloers want… 20 jan. '26
Johan O zalig, ze is weer op zwier. Heerlijk om je "avonturen"… 20 jan. '26
Astrid Ooooh, dit klinkt zó herkenbaar!! Dat enorme gevoel… 20 jan. '26
Heerlijke verhalen Hul, lekker genieten dus! Ik wil… 20 jan. '26
Annette Klinkt geweldig, best jaloers, geniet maar fijn 20 jan. '26
Karin Goed getimed Lilian. Veel plezier! Erik en ik gaan… 20 jan. '26
Nineke Karsemeijer Dit is de verrassing van de dag: jij in Valencia!… 20 jan. '26
Pedro Jeetje, is het al weer zover…? ik dacht dat je pas… 20 jan. '26
Dia Heerlijk om te lezen 20 jan. '26
Anouk C Oooo ik wil ook!!! Zo leuk om te lezen over een stad… 20 jan. '26
Jeffers Liefs terug! Geniet ervan, lekker bezig. Leer je ook… 20 jan. '26
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

 « Vorige 1 2