Reacties
Reacties 301 - 337 van 337
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Johan | Potverdikkie, wat ben jij toch een superwijf.......!… | 17 apr. '24 |
| Ionika aalders | Dankjewel voor je brieven Lilian. Fijn dat je weer… | 17 apr. '24 |
| Jannet | Jouw Spaanse klasje klinkt net zo leuk als de mijne… | 17 apr. '24 |
| Hank | Ik heb net je verslag in de auto voorgelezen aan Onno.… | 17 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Eres DEMASIADO estricto Paulien!! | 17 apr. '24 |
| Paulien | Een betere oefening is er niet dan met Alvaro verplicht… | 17 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | En ik kijk uit naar jullie reacties!! Zo heerlijk… | 17 apr. '24 |
| Anetty Werther | Ik geniet weer elke ochtend van je heerlijke en bijzondere… | 17 apr. '24 |
| Anna | Wat een zonnig verslag! | 17 apr. '24 |
| Helen Schretlen | Klinkt geweldig Lilian! Doet me ook erg denken aan… | 17 apr. '24 |
| Dominique van den berg | Wat kan je ongelofelijk leuk schrijven ik lees dit… | 16 apr. '24 |
| Cynthia | Echt genieten jouw verhaal en stiekem ben ik best… | 16 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Mijn fiets is op 7 maart opgehaald, samen met het… | 16 apr. '24 |
| Daphne Le Belle | Klinkt heerlijk allemaal. Helemaal vanuit koud en… | 16 apr. '24 |
| Corien huiskamp | Heerlijk om te lezen. Geniet ! | 16 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Haha!! Ja, iedereen zet de eigen boodschappen waar… | 16 apr. '24 |
| Nineke Karsemeijer | Koelkast plekje gevonden? En hoe is je kamer? | 16 apr. '24 |
| Nineke Karsemeijer | Zo trots op je! Ik verheug me op je verslag! Je fiets… | 16 apr. '24 |
| Jannet | Een leerling van Pieter Jan nou ja. Klinkt fantastisch… | 16 apr. '24 |
| Dia | Heerlijk! Ook een aanrader voor ontbijt en dit verkopen… | 16 apr. '24 |
| Mayke | Wat heerlijk allemaal, Lil! ❤️ | 16 apr. '24 |
| Helen Schretlen | Heerlijk Lilian, klinkt oud vertrouwd. Vliegen is… | 16 apr. '24 |
| Cynthia | Wat ontzettend leuk om jouw verhaal te lezen. Wat… | 15 apr. '24 |
| Anna | klinkt alweer heerlijk! | 15 apr. '24 |
| Betty | Het bedrijf kan vast wel een maandje (of 2, 3) zonder… | 15 apr. '24 |
| Hannah | ¡Olé! | 15 apr. '24 |
| Jannet | oooo wat leuk weer je verhalen te kunnen lezen Lil.… | 15 apr. '24 |
| Willemijn en Aart | Geniet van Spanje en het Spaans. Wat zul jij straks… | 15 apr. '24 |
| Elly | Jeetje wat klinkt dat heerlijk Lilian, althans je… | 15 apr. '24 |
| Janny Haringcaspel | Wat een leuk verhaal weer. Ben jaloers op je. Zo lekker… | 15 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | 😘😘 | 15 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | 🤣🥰 | 15 apr. '24 |
| Pedro | Zo… dat liep “lekker vlotjes” allemaal… Voordeel:… | 15 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Por qué no?! | 15 apr. '24 |
| Astrid | Topper! Supergaaf dat je dit zo doet. Je regelt het… | 15 apr. '24 |
| Paulien | ¡De ahora en adelante solo habla español! | 15 apr. '24 |
| Gerda | Wat goed Lilian!! Heerlijk hoor. | 15 apr. '24 |

- Lilian Huizinga: Zulke lieve reacties!! Doen…
- Cynthia: Het houdt niet op. Hoeveel…
- Nineke Karsemeijer: wat dacht van een bezoekje…
- Gé: Toch vind ik je erg moedig,…
- Willemijn en Aart: Lieve Lilianm Fijn dat je…
Alle reacties »