Reacties
Reacties 201 - 250 van 337
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Cynthia | Wederom genoten van je verhaal. Zou het ook wel leuk… | 5 mei '24 |
| Lilian Huizinga | Vroeger was ik niet uit het zwembad weg te slaan.… | 5 mei '24 |
| Dia | Ik ga met iedereen mee over die extra batterij. Doen… | 5 mei '24 |
| Nineke Karsemeijer | hou je niet van een beetje plonzen in het water? Wat… | 5 mei '24 |
| Corien huiskamp | Goed zo beentjes omhoog en je eigen accu opladen .… | 5 mei '24 |
| Jeffers | DHL express Amsterdam - Malaga, 1 werkdag. Andere… | 5 mei '24 |
| Willemijn en Aart | Wat zul je moe zijn geweest na al dat lopen /sjouwen.… | 5 mei '24 |
| Lilian Huizinga | Ik moet het even handig gaan doen. In de bergen laden… | 4 mei '24 |
| Corien huiskamp | Je kan toch accu laten opsturen | 4 mei '24 |
| Lilian Huizinga | Ja, extra accu zou fijn zijn, denk ik ook over, maar… | 4 mei '24 |
| Dia | Wat is Pendix, ja dat zou ik ook wel willen weten. | 4 mei '24 |
| Hannah | Nieuwe accu bestellen en naar je volgende logeeradres… | 4 mei '24 |
| Cynthia | Echt wel pittig hoor zo'n fietstocht. Ik ben… | 4 mei '24 |
| Jannet | Cliffhanger😱 | 4 mei '24 |
| Anna | Oh ik hoop dat dat wel een goede ervaring wordt daar… | 4 mei '24 |
| Janny Haringcaspel | Een echte cliff hanger!!! | 4 mei '24 |
| Cynthia | Wat ben je toch een bikkel. Hopelijk gaat het goed… | 4 mei '24 |
| Daphne Le Belle | Potverdorie Lilian, laat t maar bij dit “begin”… | 3 mei '24 |
| Jannet | Wat een ontzettend avontuuuuuur weer. Ik hield mijn… | 3 mei '24 |
| Janny Haringcaspel | Wat een prestaties weer!! | 3 mei '24 |
| Annette | Wat een dappere dodo ben je toch! 11 jaar geleden… | 3 mei '24 |
| Anna | Weer even afzien dus, morgen wordt het vast beter! | 3 mei '24 |
| Lilian Huizinga | Lig nu in mijn tentje na een heerlijke dag Sevilla.… | 30 apr. '24 |
| Gerda | Goed bezig! Wij vertrekken morgen naar Pradons. | 30 apr. '24 |
| RamEef | Fijne trip samen! | 30 apr. '24 |
| Jannet | als het niet allemaal past in de tassen moet je maar… | 30 apr. '24 |
| Anna | Zen en de kunst van het tassenpakken. Geniet! | 30 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Je hoeft nog maar 14 jaar…..😢😂😂😂 | 30 apr. '24 |
| Corien huiskamp | Heerlijk Lil ! Ik geniet van je verhalen | 30 apr. '24 |
| Corien huiskamp | Heerlijk Lil ! Ik wil ook met pensioennnnn :-) | 30 apr. '24 |
| Janny Haringcaspel | Heerlijk weer je verhaal. | 30 apr. '24 |
| Hannah | Veel plezier! Zet 'm op1 | 30 apr. '24 |
| Astrid | Hé heerlijk Lil! Gaat helemaal goedkomen met jou… | 30 apr. '24 |
| Jeffers | Lekker bezig! | 30 apr. '24 |
| Nineke Karsemeijer | Apetrots op je! En heel blij dat ik je verhaal weer… | 29 apr. '24 |
| Pedro | Gefeliciteerd met je (eerste) diploma Spaans, volgend… | 27 apr. '24 |
| Cynthia | Wat een leuk verhaal weer, niks saai. Je moet nog… | 27 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Jazeker, dat is Wolfgang. Grappig, hè, die bril. | 27 apr. '24 |
| Paulien | Está Wolfgang con el suéter rojo y gafas modernas?… | 27 apr. '24 |
| Jannet | Gefeliciteerd met je diploma! | 27 apr. '24 |
| Johan | Hey zeg, goed gedaan, en het blijft een plezier om… | 27 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Ben ik eigenlijk ook wel 😁 | 27 apr. '24 |
| Daphne Le Belle | Je ziet er heel blij uit ☺️ | 27 apr. '24 |
| Helen Schretlen | Ja, het is wat met al die mannen in de kunstgeschiedenis.… | 26 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Dat is ook hoe ik keek: hij was gek en kon die gekte… | 25 apr. '24 |
| Jolanda | Heerlijk Lilbillie! Afgelopen week had ik toelatingen… | 25 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Janny, ondertussen werk jij maar hard om onze buurt… | 25 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Heb geen foto’s genomen van schilderijen of beeldhouwwerken.… | 25 apr. '24 |
| Janny Haringcaspel | Mooi verhaal weer. Ik kijk uit naar het volgende | 25 apr. '24 |
| Lilian Huizinga | Fiets volg ik via tracker, is nu op de Route Du Soleil.… | 25 apr. '24 |

- Lilian Huizinga: Zulke lieve reacties!! Doen…
- Cynthia: Het houdt niet op. Hoeveel…
- Nineke Karsemeijer: wat dacht van een bezoekje…
- Gé: Toch vind ik je erg moedig,…
- Willemijn en Aart: Lieve Lilianm Fijn dat je…
Alle reacties »