Algemeen
Foto’s 81 - 96 van 96 |
-

De kamer bij Nathalie
-

De kamer bij Frederic
-

Lunch break
-

Mijn stapel 2-persoonsbed. Ik slaap beneden
1 reactie -

Ontspannen lunch
-

Ah oui Ah oui La France
-

Frites!! De moyen was te veel voor me
-

Daar is Isières
-

Met het biertje genieten
-

De cours in Isières
-

Het eten door Moniek bereid
1 reactie -

Ha! Pauze met een lekkere latte
-

Ontbijt dankzij AH
-

Echt wel!! België
-

Daar staat ie dan!!
-

De fietsrit
1 reactie

- Engel: Het was super genieten van…
- Elly: Fijn dat ook de treinreis…
- Renee: Is toch ook mooi thuiskomen,…
- Daphne Le Belle: Dat is dan achteraf toch…
- Boudewijn: Welkom terug. De tocht is…
Alle reacties »