Veeg van de stormdepressie

30 juli 2021 - Cloyes-sur-le-Loir, Frankrijk

Vrijdag       Cloyes-sur-le-Loir         77km

Nou jongens toch, het valt niet altijd mee!! Windkracht 4 tegen op open terrein en als je pech hebt moet je dan ook nog klimmen. Het was me weer wat. Maar het was écht zwaar.
Toen ik hier, in een eigen ruime studio, eindelijk aankwam las ik dat Paulien ergens verderop afhaakte. Ze kon/wilde niet meer tegen die wind op. Een vriend van haar, begaan met het weer, wist haar te vertellen dat we te maken hadden met een veeg van een stormdepressie.

Je maakt toch wat mee als fietser, nietwaar?

En er waren echt vele flinke klimmen, echt geen ‘klimmetjes’!! De 9% werd meer dan eens gehaald en ik kan dan wel zeggen (en dat is dan mijn troost): het lukte me toch mooi!!

Vandaag 10 maanden geleden is er een nieuwe knie in gezet. Ik was toen echt bang dat ik nooit meer echt zou kunnen fietsen. Gelukkig gelukkig gelukkig kan ik dat dus wel.

En nu ga ik iets raars doen: ik ga in bad!!!! Dat is nu vást heel erg lekker!!

Dáág!!!

Totaal 716km

1. Andre en Martella:
    30 juli 2021
    De volhouder wint ,en jij hebt dat weer eens aangetoond !!! Geniet maar van je badje , je hebt het verdiend !!! 😉😉😉
  2. Hank:
    30 juli 2021
    Afzien heeft ook wel wat! Maar ik lees aan het korte stukje dat je wel afgeragd was... Lekker in bad met n glas wijn.
  3. Betty:
    31 juli 2021
    Fietsen op karakter, dat deed je vandaag. Respect Wis!
  4. Lil:
    😘😘
  5. Renee:
    31 juli 2021
    Ben je van plan om je reisverhalen tot een boekje te maken… is de moeite van het lezen waard…👏 zie uit naar de dag van morgen
  6. Lil:
    31 juli 2021
    Leuke reactie, Renée!! Ik maak altijd een verhaal/fotoboek van mijn reizen. Jullie staan ook nog in een van de boekjes
  7. Anna Hinze:
    31 juli 2021
    Wat ik vooral zo bijzonder vind is hoe sterk en veerkrachtig je bent!
  8. Lil:
    Wow….
  9. Elly:
    1 augustus 2021
    Wij hadden hetzelfde weerbericht vrijdag Lilian. Wij moesten 80 km maar na 10 dacht ik: dit ga ik echt niet redden. En ja, dan red je het toch. Jammer van die tegenwind is dat je geen voordeel hebt van het afdalen. Je wordt gewoon tegen gehouden.