Naar Noord Spanje met z’n 2-en

4 juni 2022 - Amsterdam, Nederland

Een van de leuke dingen van mijn tripjes is het schrijven van een blog. Wat natuurlijk ook super leuk is is te merken dat veel van jullie het leuk vinden als ik een blog geschreven heb.
Voor de tweede keer ben ik eveneens met Polarsteps begonnen. Ik wil dat nu een kans geven, misschien word ik wel net zo enthousiast als degenen, die mij die app aanbevolen. Maar vooralsnog schrijf ik mijn stukjes op Reisblogger.

Ik start nu met beide.
Op dit moment zit ik in een zeer schone, zeer opgeruimde boot. De droger draait met het laatste wasje, het bed voor de eerste gasten is opgemaakt, hun handdoeken liggen klaar op het bed, enz enz.
Want als ik met vakantie ben is mijn boot beschikbaar voor mensen, die wat dagen vakantie willen vieren in Amsterdam.

Mijn fiets staat bepakt en bezakt klaar. Voller bepakt dan ik dacht dat zou gebeuren toen ik deze fiets kocht, want het wordt tóch kamperen en niet (alleen maar) B&B’s. En daarom als extra bagage tentje, slaapzak mee en matje, verder ook nog onderzeil tentje én een hamertje.

Na deze introductie ga ik weer in actie komen! Voor vandaag: treinen naar Eindhoven, daar treffen reisgenote Astrid en ik elkaar, en vervolgens op de fiets. Het doel van vandaag is Pelt!

Lieve allemaal, lees of lees niet, mag je helemaal zelf weten. Veel liefs en off we go!!

1. Astrid:
    Jippie, we zijn er klaar voor!! Tot zo!! Xx
  2. Gerda:
    Heel veel succes! We zien elkaar in Pradons
  3. Cees Hin:
    4 juni 2022
    Mooie reis Lilian, ik ga zo nu en dan meelezen!
  4. Piet Dinghs:
    4 juni 2022
    It giet oan!! Succes en veel (fiets-)plezier!!
  5. Nineke karsemeijer:
    4 juni 2022
    op naar nieuwe mooie avonturen! toitoitoi!
  6. Dia:
    4 juni 2022
    Fijne reis jullie beiden.
  7. Betty:
    4 juni 2022
    Spannend! Hoop dat je reis voorspoedig verloopt met veel mooi weer en prachtige herinneringen!
  8. Lil:
    5 juni 2022