Reacties
Reacties 101 - 123 van 123
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Jannet | T gaat nooit van een leien dakje maar zooooooo interessant | 5 jul. '25 |
| Gé | Jouw fiets bij Diderot gestald, wat een mooie plek… | 5 jul. '25 |
| Jolanda | Ohhhh, herinneringen druppelen binnen van oververhitte… | 5 jul. '25 |
| Cynthia | Oh oh, je verteld het weer met een lach maar pas alsjeblieft… | 5 jul. '25 |
| Nineke Karsemeijer | Wat heerlijk voor Dajo en oma!!! Feliciteer hem ook… | 4 jul. '25 |
| Jannet | Wat een emoties allemaal Ik leef meeeeee | 3 jul. '25 |
| Gé | Wow gefeliciteerd met Danjo ….. wat een spanning!… | 3 jul. '25 |
| Hannah | Aiaiai! Wat een stress. En een vliegende start, dat… | 3 jul. '25 |
| Willemijn en Aart | Mooi dat de busreis voorspoedig verliep. En gefeliciteerd… | 3 jul. '25 |
| Karin | Heel herkenbaar. Dank voor je verhaal Lilian. | 3 jul. '25 |
| Lilian Huizinga | Dank je!!!! Dat ga ik allebei doen | 3 jul. '25 |
| Jeffers | Van harte aan Dajo! En jij lekker uitgerust nu aant… | 3 jul. '25 |
| Jannet | O Poe hee wat spannend alweer. Hoop dat alle kabeltjes… | 2 jul. '25 |
| Marijke | Wow, pittig begin, maarrrr nu genieten!! | 2 jul. '25 |
| Iris | Zo blij dat je weer van die spannende verhalen hebt.… | 2 jul. '25 |
| Lilian Huizinga | Oh wat leuk, zo houden we contact!! | 2 jul. '25 |
| Jeffers | Lekkerrrrr fietsen! Geniet ervan en blijf schrijven. | 2 jul. '25 |
| Cynthia | Oke het begin had beter gekund maar wat leuk dat je… | 2 jul. '25 |
| Pedro | Poehpoeh.... dat kost een energie, kan me er alles… | 2 jul. '25 |
| Daphne Le Belle | Nu kan het alleen maar beter worden! | 2 jul. '25 |
| Gerda | Niks van aantrekken van die loser! Lekker onderweg… | 2 jul. '25 |
| Lilian Huizinga | Thuis beleef je NIETS!! Dan loopt alles gesmeerd….. | 2 jul. '25 |
| Janny Haringcaspel | Pfffff je bent weer op weg. Wat een verhaal!! Je zal… | 2 jul. '25 |

- Jeffers: Zonder kleerscheuren thuis…
- Cynthia: Het was weer een genot om…
- Anetty Werther: Wat leuk weer Lilian om met…
- Dia: Lekker weer je eigen koffie.…
- Joke Wielaard: Goede thuisreis Lilian !…
Alle reacties »