Reacties

Reacties 101 - 123 van 123

Naam Reactie Datum
Jannet T gaat nooit van een leien dakje maar zooooooo interessant 5 jul. '25
Jouw fiets bij Diderot gestald, wat een mooie plek… 5 jul. '25
Jolanda Ohhhh, herinneringen druppelen binnen van oververhitte… 5 jul. '25
Cynthia Oh oh, je verteld het weer met een lach maar pas alsjeblieft… 5 jul. '25
Nineke Karsemeijer Wat heerlijk voor Dajo en oma!!! Feliciteer hem ook… 4 jul. '25
Jannet Wat een emoties allemaal Ik leef meeeeee 3 jul. '25
Wow gefeliciteerd met Danjo ….. wat een spanning!… 3 jul. '25
Hannah Aiaiai! Wat een stress. En een vliegende start, dat… 3 jul. '25
Willemijn en Aart Mooi dat de busreis voorspoedig verliep. En gefeliciteerd… 3 jul. '25
Karin Heel herkenbaar. Dank voor je verhaal Lilian. 3 jul. '25
Lilian Huizinga Dank je!!!! Dat ga ik allebei doen 3 jul. '25
Jeffers Van harte aan Dajo! En jij lekker uitgerust nu aant… 3 jul. '25
Jannet O Poe hee wat spannend alweer. Hoop dat alle kabeltjes… 2 jul. '25
Marijke Wow, pittig begin, maarrrr nu genieten!! 2 jul. '25
Iris Zo blij dat je weer van die spannende verhalen hebt.… 2 jul. '25
Lilian Huizinga Oh wat leuk, zo houden we contact!! 2 jul. '25
Jeffers Lekkerrrrr fietsen! Geniet ervan en blijf schrijven. 2 jul. '25
Cynthia Oke het begin had beter gekund maar wat leuk dat je… 2 jul. '25
Pedro Poehpoeh.... dat kost een energie, kan me er alles… 2 jul. '25
Daphne Le Belle Nu kan het alleen maar beter worden! 2 jul. '25
Gerda Niks van aantrekken van die loser! Lekker onderweg… 2 jul. '25
Lilian Huizinga Thuis beleef je NIETS!! Dan loopt alles gesmeerd….. 2 jul. '25
Janny Haringcaspel Pfffff je bent weer op weg. Wat een verhaal!! Je zal… 2 jul. '25

 « Vorige 1 2 3