Reacties
Reacties 51 - 100 van 123
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Lilian Huizinga | Dat was inderdaad DE st-leonard | 23 jul. '25 |
| Corien huiskamp | een goed optreden gewenst lieverd. | 23 jul. '25 |
| Dia | Is dat Saint Leonard dezelfde plek als waar ik toen… | 23 jul. '25 |
| Dia | Fijn schaduwrijk met de parasols op de juiste plek | 21 jul. '25 |
| Dia | Bepakt en bezakt | 21 jul. '25 |
| Nineke Karsemeijer | En wat is je volgende bestemming? | 19 jul. '25 |
| Nineke Karsemeijer | En wat zong je daar? | 19 jul. '25 |
| Marijke | En ik zie dat je hebt opgetreden!😁 | 17 jul. '25 |
| Lilian Huizinga | Jawel!! De witte. Oh, dat moet ik nog even duidelijk… | 17 jul. '25 |
| Jeffers | Was één van die honden nou de Roemeense? | 17 jul. '25 |
| Paulien | Alleen al bij het lezen verlang ik er weer naar alleen… | 17 jul. '25 |
| Daphne Le Belle | Mooie bespiegelingen | 14 jul. '25 |
| Jannet | Je houdt van avontuur en je lichaam uitdagen. En als… | 13 jul. '25 |
| Dia | Heerlijk om te lezen. | 13 jul. '25 |
| Astrid | Hahaha, zó herkenbaar! En zó niet uit te leggen… | 13 jul. '25 |
| Jeffers | Lekker bezig Lill. Beetje afzien om daarna extra te… | 13 jul. '25 |
| Nineke Karsemeijer | O ja het staat er boven…… | 10 jul. '25 |
| Nineke Karsemeijer | Maan? | 10 jul. '25 |
| Nineke Karsemeijer | Een schatje | 10 jul. '25 |
| Lilian Huizinga | Vandaag weer een mooie wandeling gemaakt. Ben weer… | 10 jul. '25 |
| Paulien | Als we een dag geen verslag ontvangen gaan al je lezers… | 10 jul. '25 |
| Daphne Le Belle | Klinkt fijn dat wandelen enzo 😁 | 10 jul. '25 |
| Dia | En graag laten weten als je gaat wandelen waar je… | 10 jul. '25 |
| Gé | Klinkt heerlijk! Waar ga je snel!!! | 10 jul. '25 |
| Lilian Huizinga | Goed idee!! | 10 jul. '25 |
| Hank | En dan koffie in Grand café des Moulins!! | 10 jul. '25 |
| Lilian Huizinga | Tja…dat matras is dus een beetje lek en moet ik… | 10 jul. '25 |
| Dia | Hoe zit het nu eigenlijk met dat matras? | 9 jul. '25 |
| Elly | Wat heerlijk hoe je het nuttige met het aangename… | 8 jul. '25 |
| Hank | Het klooster is idd prachtig. Heerlijk om jezelf zo’n… | 8 jul. '25 |
| Lilian Huizinga | Jee, wat leuk!!! | 8 jul. '25 |
| Gé | In Autun kun je goed vegetarisch eten. Een topper… | 8 jul. '25 |
| Astrid | Klinkt helemaal perfect, Autun. Je hebt groot gelijk!… | 8 jul. '25 |
| Peter Heere | Lieve Lilian, Terwijl Jan en ik aan het 'genealogieën'… | 8 jul. '25 |
| Lilian Huizinga | Leuk, al die reacties over de fietscaravan. De eerste… | 7 jul. '25 |
| Cynthia | Ik heb het uiteraard even opgezocht maar wat is dat… | 7 jul. '25 |
| Dia | Dat ga ik opzoeken. De fietscaravan. | 7 jul. '25 |
| Nineke Karsemeijer | Er is niets mis met jouw conditie!! | 7 jul. '25 |
| Anna | jaaaaah! | 7 jul. '25 |
| Anetty Werther | Stuurde ik jou niet een paar jaar geleden daar een… | 7 jul. '25 |
| Lilian Huizinga | Jaaaa!! Leuk, hè?! | 7 jul. '25 |
| Janny Haringcaspel | Wat een leuk ding zo’n fietscaravan. Ultieme vrijheid. | 7 jul. '25 |
| Gé | Cliffhanger ….. | 7 jul. '25 |
| Helen Schretlen | Weer genieten Lilian, je schrijft zo spannend, altijd… | 7 jul. '25 |
| Janny Haringcaspel | Wat een verhalen toch weer. Heerlijk! | 7 jul. '25 |
| Jeffers | Ok, eng, niet meer doen ;-) | 5 jul. '25 |
| Hank | Tja als n psychiater je voor gek verklaart moet je… | 5 jul. '25 |
| Elly | Gelukkig is het goed afgelopen 😱 | 5 jul. '25 |
| Elly | Gefeliciteerd Lilian, met Danjo 🎉 De busreis zelf… | 5 jul. '25 |
| Elly | Oh Lilian, wát een stress. Het zweet brak ook bij… | 5 jul. '25 |
« Vorige 1 2 3 Volgende »

- Jeffers: Zonder kleerscheuren thuis…
- Cynthia: Het was weer een genot om…
- Anetty Werther: Wat leuk weer Lilian om met…
- Dia: Lekker weer je eigen koffie.…
- Joke Wielaard: Goede thuisreis Lilian !…
Alle reacties »